ufochlorophyll
Reine du Drame
Liczba postów : 156
Karta Postaci
Imię: Michelle Wiek: 25 Aktualny ubiór:
| Temat: ROLE Nie 25 Paź 2015, 23:48 | |
| a) królicze: - Królik - zwyczajny członek stada, który nie posiada żadnych nadzwyczajnych zdolności. Jego jedyną bronią jest jego własny rozum. Inaczej zwany "bezrolnym". - Kupidyn - królik z łukiem i kołczanem pełnym strzał. Raz na grę ma możliwość strzelenia w dwóch wybranych przez siebie graczy. Ofiary kupidyna stają się kochankami. Kupidyn ma czas na skorzystanie ze swojej mocy do 1. linczu. Potem wszystko przepada. - Myśliwy - królik, w którego posiadaniu znajduje się broń palna. Gdy posiadacz umiera, ma możliwość strzelenia do dowolnie wybranego przez siebie gracza w ramach zemsty. Strzał MOŻE zostać oddany, ale NIE MUSI, zatem myśliwy nie musi wybierać ofiary. W sytuacji w której wilków jest tyle samo lub więcej niż królików, myśliwy nie strzela. - Wiedźma - królik, który ma do dyspozycji dwa eliksiry - wskrzeszający oraz truciznę. W dowolnej chwili (dopóki żyje) może użyć ich na wybranych graczach. Nie może użyć ich na sobie. Po śmierci wiedźmy, eliksiry przepadają. - Wróżbita - królik posiadający moce profetyczne. Posiada zdolność ujrzenia w swojej kryształowej kuli tożsamości (tj. roli) wybranej przez siebie osoby.
b) wilcze: - Wilk - zły charakter w grze, który zjada stadko królików. Przed każdym linczem może wybrać ofiarę, która zginie danego dnia.
c) mieszane: - Kochankowie - połączeni miłością przez kupidyna gracze. Od momentu zakochania kochankowie komunikują się ze sobą i współpracują, by przeżyć. Nie wiedzą, kto ich połączył. Gdy jeden z kochanków umiera, drugi natychmiast popełnia samobójstwo. Może zaistnieć zjawisko miłości międzygatunkowej, czyli takiej, w której jednym kochankiem jest wilk, a drugim królik. Wówczas kochankowie działają na rzecz wilków i wygrywają razem z nimi, co automatycznie wiąże się z tym, że wilcza Drużyna zostaje powiększona o jednego członka. - Szeryf - umowny lider stada. Zaufany króliczek w stadzie. Na początku gry, tuż przed mordem wilków, jest wybierany demokratycznie przez graczy. Zostaje nim osoba, która zbierze najwięcej głosów. Szeryfem zostać może zarówno Królik, jak i Wilk. Jego głos w linczu liczy się podwójnie. Gdy umrze, musi przekazać tytuł innemu graczowi, podając jego nick Sędziemu. |
|